torsdag den 9. januar 2014

Emmas DIY klumme

Nu er alt julepynten pakket væk, og måske synes du, ligesom jeg, at det er lidt trist og kedeligt? Men bare rolig, det kan du nemt lave om på :-)

Hvis du i juleferien har gemt en masse toiletruller kan du fremtrylle de mest underfundige små monstre, hils her på "Mister monster pyntesyg", "Vildegrøn'atur" og den altid gnavne "monstersundelig" der ingen sommerfugl har i hatten, - ja han har slet ingen hat, øv da også.



Jeg har lavet mange flere som står rundt omkring i mit hjem... hmm mon de egentlig fjoller om natten når vi sover ?


Av for den, dette er "VoldsureMonsterpinky" hun kan ikke give glad, uanset hvor meget pinky hun bliver pyntet med. Hendes tredje øje ser alt, så hvis du sidder og griner nu, begynder hun har få orange knopper - ikke godt, ikke godt siger jeg bare!


Ham her kalder jeg bare "monsterbruno", han er ganske fredsommelig... med et meget stort mellemrum mellem hans fortænder men det gør ikke noget for han har også phistermedster blomster ører... sjældent set hi hi så ingen lægger mærke til hans tænder


Hende her det er fru "flurflurmonsterflowers" ja du har gættet rigtig hende som kommer efter dig på badeværelset hvis der ikke er nok flur på tandbørsten


Og "Vildegrøn'atur" som du allerede kender - han er helt vild med grønne grøntsager, men giv ham et stykke Rodicchio salat... av for den - så bliver han helt rød i hovedet


Og den gnavne "monstersundelige" som er så sur over, at han ikke har en hat med en sommerfugl i som "mister monster pyntesyg" hov hvor er han egentlig henne ? Er han hjemme hos dig ?

Hvis du ikke har nogle tomme toiletruller, så er det bare at sende hele familien på toilettet - jeg lover det bliver monster sjovt. Ja du kan også som jeg få dine venner til at samle for dig.... og vupti du har pludselig rigtig mange - monster mange hæ hæ

Hilsen Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar