torsdag den 7. juni 2012

Tak til alle


Tak til alle som besøgte vores stand på Livsstilsmessen på Ledreborg samt "Mit hjem er mit slot" på Frederiksberg Det var skønt, at gense kendte ansigter og Hønseringe ambassadører.  Samt at møde nye ansigter - og nu byde velkommen til Phistermedister nyhedsbrev og forunderlige univers.

Hvis du ikke fik smagt Yvonnes helt fantastiske makron kage på "Mit hjem er mit slot" - så græd ikke... Du får nemlig den fortryllende opskrift her :-)

Yvonnes Makronkage.

6 æg
500 g sukker
3 spsk. Mandelessens
350 g makroner
250 g mel
250 g smør

Æg og sukker piskes til en luftig masse, den smeltede og afkølede smør og mandelessensen kommes i og piskes sammen med æggemassen, derefter blandes mel i og til sidst vendes de knuste makroner i.

Passer til bradepande. Bages ved 200 grader ca. 20 min.

Serveres med Hindbærskum. ( ¼ l fløde piskes, frosne (næsten optøede) hindbær vendes i )

Læs meget mere om Yvonnes fantastiske sted; Tuse Næs Kunsthåndværk her

300 m2 stor butik med kunsthåndværk, galleri og café. Fra caféen kan man opleve en fantastisk udsigt til eng og skov

1 kommentar: