lørdag den 7. juli 2012

Når venskab bliver til kærlighed



Til vores sommer lagersalg for 14 dage siden kom en skøn gammel kollega og ven forbi - og ikke alene, men havde en kurv med - og denne kurv viste sig, at være blive den sande kærlighed til mig og min krop. Hvilket jeg på ingen måde vidste da jeg modtog den.

Du kender det nok selv, at du møder gamle kollegaer, dem som du tidligere har haft det sjovt med - de gamle minder varmer, og får smilet frem når du hører hvor den ene og den anden er endt, hvem der har fået børn og hvem der er flyttet på landet...

Men så plejer det også at stoppe her. Det gjorde det ikke for mig...
Jeg tog denne skønne kurv med hjem, faktisk med den baggrund og håb, at min datter ville kunne lide håndsæben - da vi længe har kæmpet med at finde en der både var pæn på badeværelset, ikke var fyldt med alverdens grimme sager samt at den lille prinsesse kunne lide duften. Jeg skal indrømme at det har været noget af en udfordring igennem lang tid... og vi har flere smukke, sjove, farverige og neutrale sæbepumper stående under vasken på jobbet som ikke har bestået prøven hjemme i privaten.

Den første smag af kærlighed med Pure Dead Sea kom da prinsessen kongeligt meddelte, at den var godkendt. Hun kunne rigtig godt lide duften og at den tilmed var pæn... så den må godt blive stående mor - YES!!

Kærligheden blev dybere, da jeg skulle på hospitalet til en mindre operation i den efterfølgende uge. Tænkte at tiden kunne blive lang, så lækre blade og et par krukker fra kurven blev pakket med.

Efter de første indledende undersøgelser blev ventetiden lang, så hvorfor ikke bruge tiden til at gøre fusserne klar til sommer sandaler. Det er total luksus for mig med bløde fødder - love it! Men tit er det så omstændigt med fodbad, fil og diverse olier og cremer... det havde jeg ikke til rådighed her, men den lækre Body Scrub med granatæble og mineraler fra Det Døde Hav. Efter få minutter var mine fødder så lækre, at jeg blot lå der i sengen og kiggede på dem - og turen til operationsstuen var da også helt anderledes som jeg lå der og viftede med mine super lækre fødder - skønt.

Efter et døgn i en hospitals seng trænger man et til langt bad, nyt tøj og bare mærke livet og frisk luft.

Jeg kom tilbage til livet efter blot 30 minutter på badeværelset hvor min krop blev badet i Body Scrub'en jeg havde brugt dagen før til fødderne. Aldrig har jeg oplevet min krop så levende, blød og lækker - og kærligheden blev stærkere da jeg smurte mig ind i Body butter med en afdæmpet duft af vanilje - jamen helt ærlig, kunne det blive bedre?

Yes det kunne det, iklædte mig mit eget tøj og pakkede mine ting sammen - jeg var så meget klar til at tage hjem. Afsked med et hospital kan være omstændigt og tage tid - ventetid på diverse svar, prøver og ikke mindst læger.
Da jeg forlod hospitalet efter 45 minutters venten havde jeg de smukkeste hænder og negle. Og dem som har været med mig på messe ved, at de var tørre og virkelig triste og trængte i den grad til den største kærligheds behandling. Mildt sagt!

Ikke nok med at jeg smilende gik ud i den friske luft med en super levende krop. Min søde nabo i sengen ved siden af, smilede også - da jeg havde efterlagt en krukke til hende, så hun også kunne komme til at mærke den samme kærlighed som jeg havde oplevet.

Det er nu en uge siden, og nu har Pure Dead Sea produkterne ikke længere til huse i en lækker kurv, men de er flyttet ind i mit hjem. Det var ikke blot en kurv for gammel venskabs skyld jeg fik - men en kurv med ægte kærlighed.
Og denne kærlighed jeg fik, vil jeg rigtig gerne give videre...

Smuk emballage
luksusprodukter til fornuftig pris
og ikke mindst produkter uden parabener

Til de som har lidt udfordringer - ligesom jeg med rynker -, kommer her endnu nogle gode grunde til at bruge produkterne med virkning fra granatæble og mineraler fra Det Døde Hav.

Rynker:
Hudens naturlige fedtlag reduceres med alderen, hvilket får huden til at synke indad. Oven i den konstante tyngdekraft, hvilket øger “posning” af huden.
Forskning i virkningen af mineralerne i Dødehavssalt har vist en 40% reduktion i dybden af rynker - me like :-)

Cellulitis:
Dødehavssalt kan hjælpe såvel med at afgifte, som at forbedre blodcirkulationen og smidigheden i huden. Dødehavssalt kan også hjælpe med udrensning af huden, hvilket er nødvendig for at fjerne urenheder, der ellers fanget i vævet... me like too :-)

Psoriasis:
Undersøgelser foretaget ved Det Døde Hav har vist positive resultater som en alternativ behandling af Psoriasis. Undersøgelserne har omfattet såvel eksponering for miljøet og de naturligt afdæmpede UV-stråler ved Det Døde Hav sig sammen med badning i Det Døde Hav.

Selv om det ikke er muligt at tage Det Døde Hav med hjem er Dødehavssalt en god måde at simulere Balneo og Peloid behandlinger på hjemme. På denne måde, hjælpes huden med at fjerne giftstoffer og regenerere celler. Blodcirkulationen øges og kroppen udrenses generelt.

Akne:
Eftersom akne ofte er arvelig, kan det ikke forhindres, men god hudpleje kan forbedre tilstanden ved at reducere yderligere læsioner. Visse medicinske salver og rensemidler anbefales, når tilstanden bliver fysisk eller psykisk generende.

Disse omfatter svovl, blandt andre kemikalier. Eftersom Dødehavssalte har et højt svovlindhold, er de nyttige i den udrensning der kræves for at rense huden hos akneramte.


Kærlighed til dig fra mig...
Jeg kan fra mit inderste hjerte anbefale produkterne fra Pure Dead Sea. Kurven med produkterne har været kærlighed til min krop og kærlighed til min datter - vi har allerede vores favoritter. 

Derfor har jeg også besluttet at Phistermedister selvfølgelig skal forhandle hele serien, så du hos os kan finde din helt egen favorit og give dig selv kærlighed - og hvem kan sige nej til det ?
Og næste gang jeg ser min gamle skønne kollega, får hun et langt varmt kram fyldt med ægte kærlighed - af hjertet tak :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar